Monday, March 29, 2010

FACE EXPRESSIONS CONTEST


Tarikh Tutup Penyertaan : 5/5/2010

Hadiah :
Utama - Barangan Bernilai RM30*
Kedua - Barangan Bernilai RM20*
Ketiga - Barangan Bernilai RM10*
Saguhati - Barangan Bernilai RM5 untuk 5 Orang*

*kos penghantaran ditanggung oleh pemenang
*hadiah ditaja oleh blog Mamanazashop/Nazrirevellshop

Syarat-Syarat Penyertaan :
(A) CATEGORY BLOGGER

1) Terbuka kepada baby/kanak-kanak berumur 5 tahun & kebawah
2) Join FOLLOWERS blog dibawah, letakkan blog dibawah dlm senarai BLOG LIST anda, copy BANNER blog dibawah & letak di sidebar blog anda
3) Copy sticky mode contest diatas & mestilah link ke blog ini
4) Buat entry mengenai contest ini
5) Upload pic terbaru aksi anak anda (1 gambar shj), letak nama/umur & ceritakan serba sedikit tentang gambar tersebut
6) Tinggalkan komen anda di COMMENTS beserta URL/Link/E-mail entry tersebut

(B) CATEGORY BUKAN BLOGGER

1) WAJIB menjadi ahli MAMANAZASHOP dgn yuran sebanyak RM2 (1 tahun)*
2) Hantar penyertaan melalui e-mail ke nurin_amyliana@yahoo.com
3) Ikut syarat category A (1,5,6)
*hanya jadi ahli utk join contest ini


COME JOIN NOW!!! INVITE YOUR FRIENDS TOO
dah lama aku tingin nak join segala contest yang ada tapi, kerana desakan tugas-tugas aku sehari-hari aku pendamkan ja niat murni aku tue...entah aku pun tak tau pasaipa hari nie aku rasa nak join contest dari mamanazashop nie... uols yang singgah blog aku nie jom ler kita join contest nie..mana la tau kan kot2 ada rezeki kita, dapat la hadiah dari mamanaza...
okaylah, aku dah start nak merapu sebab dah lama aku tak hapdet blog aku nie...bila jari jemari aku nie dah start menaip, macam2 la idea aku mai...so, untuk contest nie aku tempek gambar nie...so, the details as follows...

nama cik adik nie : Aida Amira binti Mohd. Hasnizam
Umur : 4 years and 9 months..

description 'bout de'pic..

akceli, gambar nie di ambil dalam keta pak mentua aku...ntah hari tue aku gatai nak balik kampung naik bas... anak2 aku so much excited plus jakun sebab tak pernah seumur hidup diorang naik bas.. so, kami naik bas dari bus station Kuala Kubu Bharu transit ke Tanjung Malim then, terus ke Sungkai..so, kat sungkai aku suruh pak mentua aku pick up aku and kids...dalam half an hour pak mentua aku sampai and kami terus balik...suddenly, bila aku terpandang ke arah Angah ( si empunya gambar di atas) aku tengok mulut Angah dah ternganga...maybe sebab letih or sumthing...at the same time ada la twisties yang mak mentua aku beli kat angels nie...so, aku pun sumbat la ke mulut Angah..tak sangka di kemamnya twisties tue..aku ingatkan dia nak sedar dari tido rupanya dia terus tido sampai la ke rumah....

so, itulah saja penerangan pasal gambar nie...aku tak de idea dah nak menulih....so mamanaza, now is ur turn to evaluate my part...thanx...rasanya semua step aku dah ikut so, harap2 success la kot...aminnnnn

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...