Thursday, May 20, 2010

Salamzzzz to all...


uhuk..uhuk..uhuk..aaasheeeemmm....dah lama tak menulih dalam blog nie...rasanya dah berabuk tahap bersawang sakan...neway, terlalu banyak yang aku nak share ngan uols..tapi, tahap kemalasan yang terlampau...tambah2 lak sekrang nie ayong dah masuk darjah satu and the other 2 angels pun dah sekolah....bertambah2 la sibuk aku sekarang.....nak tambah satu lagi...sekrang nie pun abang dah keje kat kl...once a week balik KKB..so, everthing were handled by myself....sooo tired but very enjoyable actually...

sebenarnya kepada uols yang menjadi followers blog haku nie..eventhough aku dah lama tak hapdet blog aku nie, aku tetap masuk blog korang tapi, only as a silent reader la...nak drop any comments rasa macam tak tau nak tulih apa...but, i'm really enjoy reading...tenet kat sini pulak sekejap okay..sekejap mereng...tambah2 lak ada sekali tue wifi kat sini kena panahan halilintar....quite a week gak la kami kat sini bergelapan daripada arus internet...

nak tulih apa lagi ntah..aku pun dah blurrrr....nak warm up mood menulis nie bukan senang....macam nak start enjin keta yang dah berbulan2 tak jalan...tapi, aku betul2 rindu sangat nak berblogging...

takpa la kot noooo..aku stop sini dulu lah...actually ada keje nak buat tapi, aku buat macam aku nie takde keje...aku pun tak tau nak menulih apa tapi, apa2 pun if ada apa2 nanti aku upload kat sini..thanx kepada those yang sudi singgah blog aku nie...

A.D.I.O.S

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...