Thursday, January 28, 2010

salam semua...lama sungguh aku tak hapdet blog aku nie kan???thanx for those yang selalu singgah blog aku nie even memang dah bersawang sangat2 blog aku nie....so, hari nie aku tak la bz sangat..so, aku jalan2 singgah blog member2 bloggers...pastu aku singgah la blog member kita nie...http://kelly910.blogspot.com/

memandangkan aku takdak apa hal nak buat...aku nak buat tag nie...so, kepada uols yang singgah blog nie jom kita sama2 buat tag nie.....sila ikut instructions kat bawah nie....

  1. tulis nama dan url blog kita di sehelai kertas menggunakan tangan kiri.. tapi bagi yang biasa menggunakan tangan kiri.. hendaklah menggunakan tangan kanan..
  2. lepas dah tulis atas kertas.. ambil gambar tulisan tersebut dan tempek le... kat dalam blog uols...
so, inilah hasilnyer...actually, aku nie half lefthanded and half righthanded....aku menulis tangan kanan and buat keje umah such as potong memotong, dengan tangan kiri...so, nak kata terer sangat tue tak la..tapi ini la hasil tulisan aku...
so, macam cik kelly910 kita nie gak..aku nak tag semua yang singgah blog nie dan member2 aku inclucing my followers gak...once you done it please let me know....tingin nak tengok hasil keje tangan uols...A.D.I.O.S

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...