Thursday, November 20, 2014

Mengimbas Kenangan...

hari nie aku dok godek godek pc ternampak gambaq lama-lama...menggamit kenangan betui...gambaq bawah nie di ambil pada tahun 1998...masa nie first sem masa aku belajaq kat UiTM seri manjung...wiken tue big boss mai jenguk aku....siyes kecik cinonet sungguh badan kami waktu tue...compared ngan sekarang badan masing-masing bagai dipam pam...so, layan la gambaq kami waktu muda-muda ngan lagu favourite aku waktu dulu...haissshhh....rasa lambat ja nak balik keja...tiba-tiba rasa rindu pulak kat big boss...*gedik la sangat*

comey dak kami dulu-dulu???

Nur Nilam Sari


Pinjamkan sinarmu Nur Nilam Sari
Buatku merempuhi malam
KAbus berlabuh bagaikan awan
Mengaburi penglihatan
Menyekat maksud di sempadan
Redup yang ku pasangkan angan

Sekadar berhasrat
Berlindung dalam lena
Pejamkan mata untuk
Ku lupakan sengsara
Berapi kerdipan
Melaraskan jiwa
Menyusuk ke arah asalku

Senyumanmu satu azimat
Buat diriku yang hina
Manusia terpinggir hidup melara
Tak pernah kenal erti bahagia
Namun ku masih gembira
Bagiku rahmat semuanya
Oh mungkin kalau nasib ku berbeza
Aku tak mampu
Menilaikan dikau

Aku berani
Berani aku
Katakan dirimu itu
Dewi kayangan

hari nie aku terfeeling sorang-sorang la pulakkk...sapa yang nak muntah, silalah muntah naaaaa....tapi, nie la lagu favourite aku dulu...biasanya kalau pi karaoke, big boss akan nyanyi lagu niee...rasa macam melayang-layang ja teringat kenangan dulu-dulu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...