Thursday, November 20, 2014

I'm backkk

lama kan aku menyepi...quite more than one year jugaklah kan...so, dalam tempoh aku menyepi tue...aku nak perkenalkan dua hero aku a.k.a our new family members... Adam Haiqal and Adam Hazim...

kerana kesibukan menguruskan anak2 menyebabkan blog aku dah lama dah bersawang...seb baik lah..angels dah besaq...dah boleh tolong buat keja umah sikit2...

next year, ayong dah standard 6...aku nak kena struggle betui2...nak kena tumpu betui untuk ayong punya upsr next year...hadoi laaaa..anak nak exam, mak yang berdebaq...

the latest pic of angels...now ayong is 11, angah 9 and achik 8...cepat masa berlalu...rasa sekejap ja angels dah besaq...aku pulak???? rasa makin banyak pulak uban ataih kepala... 

what ever punnn... love you guys...u've cheer up our lives more happier...ibu and ayah love you...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...