Friday, March 25, 2011

Mood Bercelaru Lagik....

pe kabor semua (dengan nada lemah longlai)... aku tak tau naper la haku jadi camnie...mungkin terlalu stress dengan keadaan sekarang kot...macam-macam dugaan datang dan pergi...lepas satu, satu dugaan datang...
haissshhhh....sampai bilalah semua nie nak habis....aku kadang-kadang jeles ngan kehidupan orang lain...nampak diorang bahagia jaaa...tak dak masalah langsung...tapi, adakah kat depan ja berpura-pura...konon-konon bahagia lah..saja ja nak hipokrit kat depan orang....tapi, haissshhhhhhh...entahlah..tak tau nak cakap camna....

kat opis pun keja pun buleh tahan gak...aku sentiasa kena alert ngan emel..emel opis wajib kena bukak selalu..normally bos 'akan turunkan wahyu' thru emel....so, aku memang kena alert 24 hours 7 days a week...how about my new boss???uiiiihhhhhh....best oooo bos baru....tak sampai seminggu dia mai sini...dia dah besaqkan bilik aku....siap boh sofa, pasang kapet lagi...lepaih tue mutu kerja...kena laju lah...kalau dulu cara bos lama umpama ktm komuter..tapi, bos baru nie cara kerja dia macam Star LRT...laju takyah cakap la....sampai aku kadang-kadang termengah-mengah...tapi, aku memang happy sangat sebab aku rasa memang betui-betui dihargai sebagai seorang PA....sedaq tak sedaq dah nak masuk 4 bulan aku kerja ngan bos baru nieh..tapi, bos-bos lama aku pun best gak...setiap sorang ada stail masing-masing..so, I'm as a PA kena pandai la ikut rentak depa lah..so, aku kat sini dah nak masuk 9 tahun dah 5 orang bos aku jaga dan aku happy berkerja ngan semua bos-bos aku nieh...

sapa-sapa ada petua camna nak hilangkan perasaan gundah gulana nie...hidup aku dah tak keruan..mayb aku jauh ngan abang kan...everything i'm handle myself...for weekdays, akulah ibu akulah bapak....semua aku yang atur sendiri....semua aku handle sendiri...tapi, alhamdullillah, Allah bagi aku anak-anak yang mendengar kata dan tak cerewet...diorang bukan jenis meminta-minta....if i say no, they will obey without any objection....Thank You Allah..

atau.....munkinkah aku jadi macam nie sebab 'Cik P' tue nak mai....sebab tue aku jadi camnie...sat-sat nak mengamuk..sat-sat nak menangis...sat-sat nak tensen...aduihhhhhhh.....pasaipa la camnie....

HUARGGGGHHHHHHHHHH......



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...