Tuesday, November 23, 2010

Ayong...We are so proud of you...

salam everybody...nak hapdet pasal kisah ayong..now nie dah start cuti sekolah...so, as usual the angels ada kat besout...umah in laws haku...quite boring and sunyi...sebab selalu kemana-mana kami berempat..sekarang nie aku dok sorang kat umah...abang lak, pagi2 dah gi keje..malam baru balik...memang sunyi tahan cipan + tenuk + cimpanziee = ????????????

malas nak tempek gambaq nie kat fesbuk..nanti orang cakap nak show off..so, ada blog boh ja dalam blog...so, kaalu orang nak cakap, nak show off ka apa ka..ada haku kesahhhhh...blog nie is just like our home kan..*bagi aku la kan* suka hati la nak buat apa pun...so, kalau ada yang cakap aku nak show off tue banyak2 la istigfar...then, aku link blog aku nie ke fesbuk untuk kawan2, families, adik2 aku tau yang aku dah hapdet blog aku nie...so, kepada yang tak berkenan...just get off...

this time memang banyak gak la aku snap gambaq...this pics was taken on 7th november 2010.  ayong amik hadiah sebab dapat markah tertinggi dalam jawi...ayong dapat 100 markah untuk exam yang lepas...*errrrkkkk....seyes tau, aku baca jawi pun merangkak...*

all in all both ayah and ibu really proud of you...not just you, also to Angah and achik..we will do anything to make ur life happy and you guys really make our life wonderful...Ayah and Ibu sayang sangat kat Ayong, Angah and Achik..muah muah muah...
pembukaan majlis..majlis khatam al-quran murid darjah enam...SRA Kuala Kubu Bharu...
ayong beratur tunggu turn...
another pose from ayong
nama ayong dah dipanggil untuk amik hadiah...menyusun langkah naik pentas

salam ngan puan guru besar...ayong cakap, best la ibu naik pentas amik hadiah...then, i replied to her...next year u should do better...
muka best amik hadiah...

bila aku soh wat peace..camnie dia wat muka...hahahahaa...lantak la ayong...
haaaa...baru cun camnie..
angah ngan achik pun nak pose gak...
another pose from angels...rambut achik dah serabai sebab dia dah bukak tudung dia..angah ja maintain..
pose lagikkkk...
ibu and ayah really love 3 of you...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...