Monday, November 30, 2009

Introducing Our Newborn Angel

My Newborn Niece....we named her Aimy Syafiyyah....Date dia lahir sama ngan bapak dia punya besday....27/10/2009....bagus..bagus....next yer takyah nak beli hadiah banyak2...lump sum beli satu ja....hahahhhaha...macam la tiap2 tahun aku bagi hadiah kat adik aku..nie kalau mat jalil baca kompom dia menyampah...tapi, of course next ibu chaq mesti beli hadiah kat lil syafiyyah dearie...berat baby cuma 2.5 kg..tapi mak dia kena operate sebab keadaan lil' syafiyyah melintang...so, doc takde choice terpaksa la operate my SIL..

masa nie baby syafi baru 7 jam dilahirkan...


ala..lapar susu ke sayang...time nie SIL aku tak leh bangun..waktu nie waktu melawat so, kami family boleh tengok baby kejap...then, malam tue nurse yang jaga sebab SIL tak leh nak breastfeed lagi...seram aku tengok orang kena operate nie...aku rasa better bersalin normal than operate..

tangan yang dok pegang baby tue tangan achik...sibuk betui achik nie nak dodoikan adik katanya...
so, bertambah la cucu2 bapak aku...semuanya pompuan...at first kami hope SIL aku bersalin anak lelaki...tapi, kena redhalah dapat anak pompuan pun rezeki dari Allah....kena bersyukur dengan apa yang Allah kurniakan...

anak buah abang..family PIL pun datang tengok gak...chubby betui anak dara sorang nie..geram tul aku...nama baby nie Aimy Shabirah...saja ja aku request boh nama dekat2 sama...aku bagi option kat adik aku...tak sangka lak dia ikut cakap aku...i really love all of my kids...aku tak reti nak beza-bezakan anak buah ngan anak sendiri...semua aku sayang...
time angin makcik nie tak berapa nak elok..kalau tak tersengih ja memanjang...maybe keadaan kat ward tue sesak ngan visitor kot..pastu orang kat situ bila nampak dia mesti dok picit2 pipi dia....so, masam je muka..time aku nak balik pun aku nak dukung dia pun takmo...takpa...nanti ibu chaq jumpa hang..ibu chaq gigit, gigit pipi tue...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...