Thursday, July 30, 2009

Jom layaan Tag

dah lama tak hapdet blog...banyak mende nak citer tapi, memandangkan bz kulupakan dulu nak berblogging. tapi, hari nie aku rasa stress sngt...this sunday ader class...minggu depan konvokesyen darul quran...sib baik aku diletakkan bawah executive protocol...tak le tensen sangat cuma masa hari kejadian tue memang aku mcm lipas kudung ler....tapi, buat masa sekarang aku leh konsentrate kat assignment dan notes yang perlu aku go through....tapi, aku TENSION...TENSION....nak hapdet blog...

for the first entry, aku nak jawab tag dari kuina
1. Bekas kekasih saya adalah :
ader la..rahsia...

2. Saya sedang mendengar :
bunyi burung berkicau

3. Mungkin saya patut :
gi toilet basuh muke sebab very sleepy lorrrr

4. Saya suka
window shopping...especially time tension...kan shopping nie theraphy bagi owang pompuan....

5. Sahabat-sahabat baik saya :
semua yang anggap saya nie kawan anda..dan kenal saya tak kira la di alam maya atau di alam nyata..

6. Saya tak faham :
kenapa orang tetap tak puas hati ngan kita walaupun kita tak usik pun orang tue....dan bila kita bagi kat orang madu di balas racun...sedey tau....but not all la...just minor je..

7. Saya kehilangan :
rantai tangan yang my mom gave to ayong...hilang dalam rumah...sampai sekrang confuse camna leh hilang....nak kata silap letak..sah2 aku letak dalam bilik....?????

8. Ramai yang kata :
buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali

9. Makna nama saya :
aku dah check dalam buku maksud nama..takde pun maksud nama aku..camne tue ek...

10. Cinta itu adalah :
lambang kasih sayang..cinta yang berlandaskan suci...tidak pernah mungkiri janji

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
takde orang ler kat sini...bos gi meeting..tngal aku sowang-sowang

12. Saya akan cuba :
sedaya upaya menjadi isteri dan ibu yang terbaik...walaupun setiap hari hangin satu badan ngan kerenah anak2 dara aku...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai bila-bila...

14. Telefon bimbit saya :
nokia dan motorola


15. Bila saya terjaga dari tidur :
Syukur kepada Allah dan buat preparation untuk anak-anak ke school

16. Saya paling meluat bila :
orang mintak buat benda yang of course aku tak suke..

17. Pesta/Parti adalah :
tempat yang menyerabutkan kepala aku....arrrghhhhhh
18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
Hamster

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
mase kanak-kanak sebab...tak de ingat mende lain main je kejenye..takyah nak susah pikir2 pasal mende lain..

20. Hari ini :
aku bosan tahap gaban + cipan & mengantuk secukup rasa

21. Malam ini saya akan :
buat discussion dengan lecturer dalam ym pastu nak lipat baju sampai habis....

22. Esok saya akan :
balik umah MIL kazen hasben buat kenduri cukur jambul

23. Saya betul-betul inginkan :
sebuah keluarga yang bahagia...sebab bermula dari keluarga yang bahagia akan mencorakkan perjalanan hidup kita yang seterusnya..


24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
bibir yang mengelupas tak hilang lagi...

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
kat kuala kubu bharu nie tak de mende..pekan koboi..yang paling dekat pun rawang....nak best gi KL ler..

26. Makanan barat atau Jepun :

dua-dua tak suke..i prefer malay food especially my mom dish..tekak nie kalau tak dapat nasik menggigil mokcik...

27. Bilik yang terang atau gelap :
suram ala-ala romantik..

28. Makanan Segera adalah :
makanan yang tak perlu susah2 nak masak...

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
hadi..bos dah sain surat..meh amik...

30. Siapa yang anda mahu TAG?
kepada semua yang belum dapat lagi tag nie dan yang singgah blog sayer nie...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...