Wednesday, May 13, 2009

Latest About Angah

you guys tau tak..hari nie angah dah baik demam tau...leganya aku.....Alhamdullillah....hari selasa lepas aku amik keputusan bawak angah pi spital even aku rasa takut sangat..uols tau tak pasepa aku takut????sebabnya..aku takut anything happen to angah and sekarang nie kan musim demam...most of the kids was admitted kat ward....aku takut la kan..abang tak dak kat sini...sapa nak jaga anak2 dara berdua tue...tapi, aku tabahkan hati gak...opah offer nak mai Kuala Kubu Bharu sebab risau ngan angah plus dengan aku sorang2 handle budak bertiga tue..tapi, aku cakap kat opah..don worry babeh....i still can handle them..ehehehhehe....lagipun wan sibuk....takleh nak mai KKB..

aku bwk angah pi spital petang...sebab petang tak ramai orang..dalam kul 1.45 kami dah gerak pi spital...sampai kat spital terus register...pastu aku pun gurau la ngan angah..kalau angah tak kuat semangat, nanti angah kena inject ngan doctor..tup tup masuk jumpa doctor, dia bagi surat suruh pi wat blood test kat makmal...mak ai...aku main2 je ngan angah....so, keluar dari bilik doktor tue aku pun cakap kat angah...so sorry angah..ibu main2 je tadi..tak sangka betul2 nak kena inject..dalam pada aku dok rasa bersalah tue...yang buat aku tak tahan tue si ayong sibuk dok berleter kat angah...itu la..taknak makan sayur lagi..kan nak kena inject....makan lagi ais batu...kan dah demam..bla..bla..bla..bla...aku???diamkan je...malas nak amik pot...as long as diorang tak gaduh sudah..

sampai kat makmal..diorang pun amik la sample darah angah...angah dok merengek2 nak menangis..tapi, diorang pujuk..so, dia tak jadi la nak nangis..dalam 10 minit...result dah ready..aku dengan rasa tak sabaqnya tanya orang kat makmal tue....ada masalah ke???so, diorang cakap mengikut kat sini...takde masalah pun..aku pun jawab..ALHAMDULILLAH....

pastu aku pun bawak result tu masuk bilik doktor..then, doktor pun konfemkan memang takde masalah and dia pun bagi la preskripsi ubat...then, aku p amik ubat terus la balik dengan hati yang sungguh senang hati....abang pun kalut la tepon..macam mana condition angah....bila aku cakap okay..abang pun macam aku gak la...rasa sungguh legaaaaaaaa.....so, abang advise me bagi angah ubat on time and so on..bla..bla..bla..banyak sungguh pesanan....iyo lah....ibu ingat...so, hari nie..angah dah start actif balik..cuma tinggai batuk siket...so, bawh nie gambaq angah baru baik demam.....Layannnnnn....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...