Thursday, May 07, 2009

I've got Award...


This award was sent by Sis Hasney...My ex-claassmate masa kat UiTM Seri Manjung and my ex-housemate masa sama2 bujang dulu...So, i would like to wish Happy Mothers Day to all Mama's, Ibu's, Mummies (not that balut2 tau...), ummies and etc. So, same like Sis Hasney I do appreciate for everybody yang bergelar ibu to put this award dalam blog uols..kepada yang belum lagi bergelar ibu...please dedicate this award to ur mothers....hopefully, soon uols will be jadi mothers..Insya-Allah...






So, for my dearie mom, Puan Hasnah a.k.a Mak Su Timah (orang kat kampung panggil) and My Mother In Law, Puan Asiah a.k.a Mak Su Siah ( pun sama gak orang kat kampung panggil) i wish both of you.. Happy Mothers Day...Thanx for everything...I really love both of you...Kepada mak penang (my real mom) terima kasih sebab melahirkan chek (panggilan manja orang utara..hehehehe..) and to my Mother in Law...terima kasih kerana melahirkan seorang anak yang juga suami kepada Ida....Terima kasih tak terhingga kepada mak berdua..I LOVE YOU...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...