Thursday, April 16, 2009

Jiwang Karat Again

Guys....it's quite long time aku tak hapdet blog nie kan...sorry lorrr...bz sesangat dengan assignment yang dah due..tengah dok pulun buat....abang outstation lagi..seminggu lagi dia pi penang...tensen lol...nak itut balik umah mak....tapi, nak wat camna...aku keja, assignment nak hantar...anak2 sekolah.....takpa..takpa...nanti aku balik gak....ibu ngan anak2 pulak tinggai abang sorang-sorang...heheeehehe...
so, sekali lagi..bak kata kak hasni...aku jiwang karat lagi...wei rindu beb.....tak dak kawan nak sembang..nak bergurau....i'm so independant u know....everything i handle myself.....dah melebih jadi tarzan malaya dah nie....Luckily my dotters are very understanding and obedient....Muah..muah..muah..lurve u all....
for this entry i dedicate this song to my hubby.....the lyrics are very meaningful and touching...huhuhu.....enjoy urself and have fun....and thanx for those yang singgah ke blog aku nie....nanti I ziarah blog u all balik...nak siapkan assignment cepat2 nie..minggu depan final..huwaaaaaaaaaa....takut....
Sayang, ku benar-benar cinta…
Semalaman ku tak kering mata
Didukung kekabu melapik pilu
Mengharap esok bisa menjanjikan
sebuah lembaran baru
Sejak kita berdua berpisah
Aku tak habis-habis gelisah
Apakah itu tandanya bahawa…
Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Tak terjawab bila hati
bertanya ke mana kau hilang
Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Suluhkan gelita kalbuku terang
Semalaman lagi bersendiri
Parahnya diseksa sunyi sepi
Beginikah perasaan
pabila kita disisih cinta
Ku sangka ku tabah berdikari
Rupanya rapuh untuk berdiri
Kembalilah kau kepada ku kerana…
Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Tak terjawab bila hati bertanya
ke mana kau hilang
Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Suluhkan gelita kalbuku terang

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...