Saturday, March 14, 2009

Shopping

On the way hantaq budak2 nie balik umah mak kat Besout, aku singgah sat kat TF Shopping Mart kat Behrang...Aku suka datang sini sebab susu ngan pampers murah...Time nak bayaq kat kaunter punya la ramai orang....so, aku sempat la snap gambaq budak bertiga nie..so, uols semua especially Tok Ayah ngan Mak Tok (mak bapak aku....) jom layan....




Bukan main lagi angah dok posing....


Ni la keja si kecik tue...sempat lagi sambaq bun kat kaunter....Angah dah sibuk merengek nak turun dari troli...

Time nie aku tak tau apa budak berdua tu dok discuss...Ayong macam besa la..posing ngan gaya ala-ala poyo....

Lastly, Peace!!!!!!!!!!!!!!Achik dah bukak plastik nak makan bun tue tanpa sempat aku nak bayaq..sampai kat kaunter, bagi ja plastik yang dah terbuka tue kat cashier..sib baik tak kena marah....







2 comments:

  1. alolo tomey2 la anak2 akak ek..sebijik ibu dia..hhehe..suka tgk gelagat diorg..memg angels la...ape pon..semoga dey all mbesar ngn sihat n heppy...

    ReplyDelete
  2. thanx...mana ader macam muke akak..cube perati betul2..muka pak dia la..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...