Thursday, November 17, 2011

My Biz Blog dah Update..Jemput lah Singgah...

 meh ler lawat blog cekelat saya.. [klik sini]

Salam yer uolsss...hari nie aku takdak keja sangat..jadi, aku nak hapdet blog nie...dah lama tak hapdet blog..uols pun mesti  busan kan..asyik2 benda yang sama ja kan..so, aku sekrang nie bz dok mengadap satu cabang bisnes yang aku tak pernah terpikir pun nak terjebak...starting april 2011, bermulalah perjalanan hidup aku sebagai pembuat coklat buatan tangan...dapat order taklah banyak sangat..tapi, lepas la nak beli jajan anak..

so uols..kalau minat nak order, buleh kontek aku...price still leh negotiate..tengoklah order berapa banyak..banyak order, bulehlah turun sket harga...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...